Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Όταν οι λαθραίοι έπαιρναν το επίδομα αλληλεγγύης, ένας Έλληνας με πρόβλημα υγείας πεθαινε αβοήθητος...

Οι "γίγαντες" άφησαν
να πεθάνει ανήμπορο
-αβοήθητο ένα νάνο...

Πριν συνεχίσω την εξιστόρηση για ηθοποιούς γίγαντες, θέλω να αναφερθώ σε ηθοποιούς νάνους και συγκεκριμένα στο πιό μικρόσωμο ηθοποιό του ελληνικού θεάτρου, τον Τάκη Χαλά, που έπαιξε όχι μόνο στην επιθεώρηση και σε βιντεοταινίες, αλλά στο Κουν και στο Εθνικό θέατρο.
Κάποιοι θα τον θυμούνται, λόγω της ιδιομορφίας του, δίπλα σε καταξιωμένους ηθοποιούς στις επιθεωρήσεις, όπου αποσπούσε τη συμπάθεια, τον οίκτο, το χειροκρότημα...
Τον ανακάλυψε ο Βαγγέλης Λιβαδάς σε ένα βενζινάδικο, όταν του είπε...
"τι κοιτάς αφεντικό, που η μάνικα είναι ψηλότερη από μένα;" και αμέσως τον προσέλαβε για το θερινό "Παρκ"... Ο Χαλάς άρχισε ν΄αποχτάει μπόι τη περίοδο των κασετοταινιών-μπαλαφάρας, όταν έγινε περιζήτητος κι΄ακούστηκε να λέει σ΄ένα ψηλό και άχαρο συνάδελφο "μου φαίνεται πως σε περνάω σε ύψος δημοτικότητας...".
Τη τελευταία φορά που τον είδα, πριν κάμποσα χρόνια, ήταν στη Πάρο, είχε βρει άσυλο στην αδερφή του... Είχαμε τελειώσει μιά παράσταση στο νησί και βόλταρα, αργά τη νύχτα στη παραλία, όταν άκουσα ένα ξεψυχισμένο ψίθυρο σ΄ ένα παγκάκι, σταμάτησα κι΄ ήταν ο κοντούλης συνάδελφος μέσα στη νύχτα...
Δεν θέλω να σας πάρουν τα ζουμιά, ούτε εμένα οι τύψεις, αλλά μου εξομολογήθηκε ότι ήταν ανήμπορος με πρισμένα πόδια και είχε κάνει αίτηση στο υπουργείο κοινωνικής προνοίας για μιά συνταξούλα αναπηρίας... Δεν τη πήρε ποτέ (ενώ όπως μάθαμε τελευταία είχαν δοθεί χιλιάδες αναπηρικές συντάξεις σε μη ανάπηρους ημετέρους και κομματικούς) και μετά δυό χρόνια έμαθα πως αφού έμεινε μήνες κατάκοιτος, πέθανε ζητώντας απο την αδερφή του να καλέσει στη κηδεία του εμένα κι΄άλλους ηθοποιούς για να δει ο κόσμος πόσο αξιαγάπητος ήταν...
Συχώρα μας φίλε Τάκη και μένα και τους άλλους που δεν ήρθαμε στον αποχαιρετισμό, αλλά ντρεπόμαστε γιατί όλοι σε είχαμε ξεχάσει, πως λοιπόν να σε θυμόμαστε στο φριχτό φευγιό σου από ένα κόσμο θεατρίνικο γεμάτο υποκρισία... Θα μιλήσουμε άλλοτε -φίλε Αντιμόνιε- αν ηθοποιός σημαίνει φως ή απλά ένα επάγγελμα...
Ο Τάκης Χαλάς είχε παίξει και στο Εθνικό θέατρο, μεταξύ άλλων στα έργα "Καζιμίρ και Καρολίνα" 1981, "Βολπόνε" 1996, "' Η γυναίκα της Ζάκυνθος" 1998, "Δον Ζουάν" 2000. Δυστυχώς κατέφυγε και σε κασετοταινίες-μπαλαφάρικες, όπως με τον Κώστα Τσάκωνα ("Και κερατάς και δαρμένος") για ένα κομάτι ψωμί...

http://press-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_1989.html

1 σχόλιο:

  1. Οταν ζεις στην Ελλαδα των Γραικων ... που ειναι η Ελλαδα των Ελληνων !!!?? Οι Ελληνες γνωριζουν τι θα πει ΦΩΣ !! Οι Γραικοι ζουν μεσα στο απεραντο ΣΚΟΤΑΔΙ του Εγωισμου και της οπισθοδρομησης !!! Ελπιζω να παμε τοοοοοοσο πισω, ωστε να αρχισουν να εμφανιζονται ξανα Αριστοτελιδες, Πλατωνες, Σωκρατες, Αισχυλοι, Ευρυπιδιδες και Αριστοφανιδες ... ή μπορει και να χρειαστει να παμε τελειως στην αρχη Ομηρο και πιο πισω Ησιοδο !!! Αντε να μου χαθειτε, Λασπογουρουνα Πρασινοι Ηλιοι και Γαλαζιες Γροθιες και μα@ακιες !! Α_"ΔΙΟΓΕΝΗΣ"_Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";