
Στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό παιδιών μεταναστών και στη δημιουργία ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας σε σχολεία με μεγάλη ετερογένεια (αλλοδαποί, Ρομά, μειονοτικές ομάδες) προχωρά από την επόμενη σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με την Καθημερινή τα προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας θα είναι αρχικά πιλοτικά, ενώ ήδη έχουν αρχίσει τις εργασίες τους οι ομάδες που θα συντάξουν τα σχετικά εγχειρίδια.
Η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μίλησε στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας, για την αδήριτη ανάγκη να προσαρμοσθεί η Ελλάδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αίτημα της πολυ-πολιτισμικότητας. Ετσι τα αναλυτικά προγράμματα αλλάζουν άρδην από την 1η Δημοτικού έως και την 3η Λυκείου ώστε η συνείδηση της εθνικής ταυτότητας να αναπτύσσεται παράλληλα με τη συνείδηση της διαπολιτισμικότητας.
Σε ό,τι αφορά τους ενηλίκους αλλοδαπούς, τα υπ. Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Πλέον θα παρέχεται απ’ όποιο πανεπιστημιακό ή άλλο ίδρυμα παρέχει εχέγγυα για αδιάβλητες διαδικασίες. Ετσι θα ξεπερασθούν τεχνικά εμπόδια που έχουν στερήσει πολλούς αλλοδαπούς από την πιστοποίηση ελληνομάθειας.
πηγή:xronos.gr
ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΤΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ Η' ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ? ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ? ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ? ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ Η' ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΛΠ)? ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΕΣ PASOKOI ΒΑΛΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΧΙΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΛΕΘΕΥΡ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, Ε? ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΛΕΥΘ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑΣ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ Ε.ΑΛΛΙΩΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή