Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

"Πολιτογράφηση στη Μάλτα"...

... είναι το δεύτερο πιο σύντομο ανέκδοτο μετά από το "Greek statistics".

Η Μάλτα, λόγω γεωγραφικής θέσης είναι η πλέον ευάλωτη χώρα της ΕΕ στην παράνομη μετανάστευση.

Πώς αντέδρασε η Μάλτα στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την μαζική είσοδο λαθρομεταναστών από την Αφρική;

Μήπως έκανε μαζικές νομιμοποιήσεις; Και μετά αποφάσισε να πολιτογραφήσει τους λαθρομετανάστες για να τους ενσωματώσει στην Μαλτέζικη κοινωνία;

Όχι. Η Μάλτα έχει την πιο αυστηρή νομοθεσία στην Ευρώπη. Από το Migrant Integration Policy Index στο οποίο αναφέρθηκα προηγουμένως, μαθαίνουμε πως στην Μάλτα πολίτες γίνονται μόνο τέκνα των πολιτών. Υπάρχει 0% βαθμός επιλεξιμότητας (eligibility) χαμηλότερος ακόμα και από τον ισχύοντα Ελληνικό Κώδικα (25%) που θεωρείται από την Κυβέρνησή μας, την Αριστερά, και διάφορες ΜΚΟ ως ιδιαζόντως "σκληρός".

Πολιτογράφηση υπάρχει μόνο για ανθρωπιστικούς λόγους κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της κυβέρνησης. Οι Μαλτέζοι μάλιστα μπορούν να διώξουν έναν πολιτογραφημένο πολίτη ακόμα και μετά από πολλά χρόνια ή ακόμα και αν η απόσυρση της ιθαγένειας τον καθιστούν ανιθαγενή.


Δεν ήταν πάντοτε έτσι. Η Μάλτα παλιότερα είχε, ως παλιά Βρετανική αποικία μια παραλλαγή του δικαίου του εδάφους. Όμως η ευάλωτη θέση της στην Μεσόγειο την οδήγησε στο να τροποποιήσει το δίκαιό της και να εφαρμόσει το πλέον αυστηρό δίκαιο του αίματος.

Εμείς που έχουμε το δεύτερο χειρότερο πρόβλημα λαθρομετανάστευσης γιατί βαλθήκαμε σώνει και καλά να αποκτήσουμε μιαν από τις χαλαρότερες νομοθεσίες ιθαγένειας στην Ευρώπη;
http://d-politiki.blogspot.com/2010/01/blog-post_1246.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";