Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Μετά τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο και ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ ζητά δημοψήφισμα για την Ιθαγένεια των λαθρομεταναστών. Έκθετος ο αρχιεπίσκοπος

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με χθεσινό ανακοινωθέν του καλεί την Ελληνική Πολιτεία να θέσει υπό την κρίση του Ελληνικού λαού αν επιθυμεί να λάβουν Ιθαγένεια οι λαθρομετανάστες. Είναι βέβαιος πως για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αυτή είναι απαράδεκτος ενέργεια. Εξηγεί τους λόγους γιατί δεν πρέπει να αλλάξει ο Κώδικας Ιθαγένειας και αναλύει διεξοδικά τους κινδύνους για το γένος από αυτή την ενέργεια. Επικαλείται παλαιότερη δήλωση του τότε Πρωθυπουργού της Τουρκίας Τουργκούτ Οζάλ, για το τουρκικό σχέδιο «ειρηνικής επέλασης μουσουλμανικών πληθυσμών στην Ελλάδα» για την υλοποίηση των τουρκικών διεκδικήσεων εις βάρος μας:

«Παγία αρχή του κανονικού δικαίου αλλά και του Ευαγγελικού Νόμου είναι η μη ανάμειξις των εκκλησιαστικών προσώπων εις θέματα και δράσεις της εκτελεστικής εξουσίας. Η Εκκλησία ως σώμα του Τρισαγίου Θεού κινείται εις την σφαίραν του πνεύματος, τα μέλη Της όμως δρουν εντός του κόσμου και υποχρεούνται να έχουν γνώση και άποψη για τα κοινά του βίου πράγματα. Εντός αυτού του πλαισίου επιθυμώ να συμβάλω εις την εύστοχα από την Κυβέρνηση της πατρίδος μας διεξαγομένη διαβούλευση, δια το ζήτημα της παροχής ελληνικής υπηκοότητος εις τους οικονομικούς μετανάστας, αναφέρων τας εξής ταπεινάς θέσεις:

1. Η πολιτογράφησις ή η παροχή υπηκοότητος κατά την παγκόσμιαν νομικήν επιστήμην δεν αποτελεί ανθρώπινον δικαίωμα. Μόνο άμοιροι νομικής παιδείας μπορούν να ισχυρισθούν το αντίθετον.

2. Ο ισχύων κώδιξ ελληνικής ιθαγενείας κατά την γνώμην μου τυγχάνει πλήρης αλλά θα ηδύνατο να συντμηθούν οι υπ’ αυτού προβλεπόμενες προθεσμίες και να περιοριστή η αντιδραστικότης της γραφειοκρατίας.

3. Η γεωγραφική θέσις της χώρας μας, μεταξύ τριών ηπείρων, την μεταβάλλει αυτοδικαίως σε πύλη εισόδου στον φερόμενο ευρωπαϊκό «παράδεισο» των όντως εμπεριστάτων και δυστυχούντων πληθυσμών της Ασίας και της Αφρικής και είναι γνωστή η μέθοδος που χρησιμοποιούν κυρίως οι Τούρκοι δουλέμποροι βυθίζοντες τα πλαστικά πλοιάρια μεταφοράς των μεταναστών και μεταβάλλοντες τεχνηέντως τις διαδικασίες αποτροπής εισόδου εις τα χωρικά ύδατα της χώρας σε ανθρωπιστικές επεμβάσεις διασώσεως των διακινδυνευόντων με πνιγμό παρανόμων μεταναστών.

4. Θα ισχυριστούν μερικοί, ότι η αναδρομή στο ιστορικό παρελθόν, εμπεριέχει το στοιχείο του ξενοφοβικού συνδρόμου, είναι όμως τραγικό λάθος να παροραθή η ιστορική πραγματικότης, ότι κάθε σπιθαμή Ελληνικής γης απηλευθερώθη από την βάναυσο οθωμανική – μουσουλμανική δεσποτεία με ποταμούς αίματος και τύμβους οστέων και θα πρέπει εναύλως να ηχούν στη σκέψη μας οι λόγοι του αποθανόντος Πρωθυπουργού της γείτονος χώρας Τουργκούτ Οζάλ λέγοντας: «Οι διεκδικήσεις της Τουρκικής Πολιτείας εις βάρος της Ελλάδος μπορούν να υλοποιηθούν με την ειρηνική επέλασι μουσουλμανικών πληθυσμών σε αυτή, υπό την μορφή μεταναστευτικού ρεύματος». Πιστεύω ότι ουδείς εχέφρων θα επεθύμει να δη αυξανομένη την μουσουλμανική μειονότητα της Ελλάδος με ακρίτους πολιτογραφήσεις μεταναστών μουσουλμανικής θρησκευτικής παραδοχής, οι οποίοι θα απαιτήσουν αυτό που συμβαίνει στην Ελληνική Θράκη, δηλαδή να υποχωρή το ελληνικό δικαιϊκό σύστημα, έναντι της μουσουλμανικής Uma και του θρησκευτικού νόμου Saria, να ισχύη εις όλην την Επικράτειαν.

5. Παρά τα φληναφήματα του Φαλμεράϊερ και άλλων συγχρόνων του θαυμαστών, ο Ελληνικός λαός αποτελεί Γένος και συνεπώς οι ντιρεκτίβες της Νέας Εποχής, διάβαζε του διεθνούς Σιωνιστικού τέρατος, που τώρα επιχειρεί να στραγγαλίση την οικονομική ζωή του Πλανήτη, δια πολυπολιτισμική σύνθεση της Ελληνικής Πολιτείας τυγχάνουν δια την συντριπτική πλειονοψηφία του Ελληνικού Λαού απαράδεκτες και επομένως το ζήτημα της αλλαγής του Κώδικος ιθαγενείας πρέπει να τύχη της συγκεκριμένης ψήφου του Ελληνικού λαού.

6. Η έννοια του Γένους είναι σύμφυτος με το δίκαιο του αίματος και όχι με το δίκαιο του τόπου γεννήσεως, που ισχύει κυρίως σε νεοπαγή κρατικά σχήματα με χαρακτήρα μωσαϊκού εθνοτήτων όρα ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία κλπ.

7. Δεν αμφιβάλλω δια την φιλοπατρίαν των συνελλήνων όλων των κομματικών τάσεων και την μη εξάρτησί τους από ξένα κέντρα αποφάσεων αλλά νομίζω, ότι θα πρέπει εμπράκτως η φιλοπατρία και η ελευθερία όλων μας να αποδεικνύωνται καθημερινώς.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

1 σχόλιο:

  1. "Επικαλείται παλαιότερη δήλωση του τότε Πρωθυπουργού της Τουρκίας Τουργκούτ Οζάλ, για το τουρκικό σχέδιο «ειρηνικής επέλασης μουσουλμανικών πληθυσμών στην Ελλάδα» για την υλοποίηση των τουρκικών διεκδικήσεων εις βάρος μας:"

    Συγκρίνετε την φράση αυτή με το άρθρο του καθηγητή Κων/νου Γρίβα Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ «ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ» ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";