Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

Λουκάνικα και κρασί κατά της Ισλαμοποίησης


Φαΐ και ποτό στην υπηρεσία του  ακτιβισμού...Αρκετές εκατοντάδες άτομα συμμετείχαν στο πάρτι λουκάνικου και κρασιού, που διοργανώθηκε το Σάββατο στο Παρίδι από ομάδα πολιτών στο Facebook. Η συγκεκριμένη ομάδα, η οποία αριθμεί πάνω από 7.000 μέλη, επέλεξε αυτόν τον τρόπο για να διαμαρτυρηθεί κατά της ισλαμοποίησης της Ευρώπης. Από την Παρασκευή, η Αστυνομία των Παρισίων είχε εκδώσει απαγόρευση για την συγκεκριμένη πρωτότυπη εκδήλωση, όμως αυτό δεν εμπόδισε 300 με 400 Παριζιάνους να συγκεντρωθούν στα Ιλίσια Πεδία και να αρχίσουν επιδεικτικά να μασούν χοιρινά λουκάνικα, τη συνοδεία κρασιού, κρατώντας πολλοί εξ’ αυτών γαλλικές σημαίες.
Αρχικά, η εκδήλωση είχε προγραμματισθεί να πραγματοποιηθεί έξω από κάποιο ισλαμικό τέμενος, όμως με τον φόβο της ματαίωσης οι διοργανωτές συμβιβάστηκαν με την επιλογή της Αψίδας του Θριάμβου. Ως γνωστόν, το χοιρινό κρέας και τα αλκοολούχα ποτά απαγορεύονται ρητώς από το κοράνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";