Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010

ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ "ΔΗΘΕΝ" ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

Τα καραγκιοζιλίκια, οι ψευτοδισταγμοί, και οι δήθεν λεονταρισμοί των προσκυνημένων δήθεν «επαναστατών» που συνθέτουν την κυβερνητική Μ.Κ.Ο των Μπιρμπιλοπεταλωμένων, παραχώρησαν τη θέση τους στην εφιαλτική αλήθεια που κυοφορούνταν μέρες τώρα.

Μέσα από μια παρατεταμένη περίοδο παραπλάνησης, υποκρισίας και καλοπληρωμένης επικοινωνιακής εισβολής στα μυαλά μας, φτάσαμε στην ανακοίνωση ενός πακέτου μέτρων, προαποφασισμένων, έξωθεν επιβεβλημένων, καταστροφικών για το λαό και το μέλλον του τόπου.

Τώρα κάποιοι χειροκροτούν:

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Πρώτα χειροκροτεί η κυβερνητική Μ.Κ.Ο των «εθνοσωτήρων» του JEFFREY. Φτάσανε στην ώρα μηδέν…
Ανακοίνωσαν μέσα σε μια επικοινωνιακή θύελλα τα μέτρα που τους υπαγόρευσαν…
Και τώρα περιμένουν τα επίχειρα της πολιτικής τους προδοσίας.
Αποθρασυνμένοι και αδίστακτοι, και πάντως ως τέλειοι διαχειριστές της πολιτικής υποκρισίας, επιχειρούν γι ακόμα μία φορά να ψαρέψουν στα θολά νερά της πολιτικής απάτης με ένα σικέ παιχνίδι απειλών, αφού οι εν λόγω …πολιτικοί άνδρες, τολμούν να «απειλούν» την Ευρωπαϊκή Ένωση επισείοντας τον «μπαμπούλα» του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

ΗΛΙΘΙΕ ΛΑΕ… ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΑ ΣΕ ΠΕΡΝΑΝΕ…

Μαζί τους χειροκροτεί και ο ελεεινός «βαλβίδας» της πολιτικής εξαπάτησης. Ο Κωλοτούμπεν φον Καρατζασουρταφέρτεν δηλαδή. Υπέρμαχος κι αυτός της «σωτηρίας» της Πατρίδας. Τον κάλεσαν να επιλέξει ανάμεσα στην ηλεκτρική καρέκλα και τη θανατηφόρο ένεση για το λαό. Και διάλεξε την ένεση ο συνεπής υπερπατριώτης…

ΗΛΙΘΙΕ ΛΑΕ… ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΑ ΣΕ ΠΕΡΝΑΝΕ….

Τρελό πανηγύρι έστησαν και οι μεγάλοι μας «ευεργέτες»:
MOODY’S
S&P
Δ.Ν.Τ
Ε.Κ.Τ
Όλοι τους χειροκροτούν μαζί με τον JEFFREY, τον Κωλοτούμπεν και τη χούντα των τραπεζιτών, τη νέα εποχή στην οποία εισέρχεται η Ελλάδα.

Τι χειροκροτούν όλοι τούτοι???

Όχι φυσικά την ανάπτυξη, διότι τα μέτρα που ανακοινώθηκαν το μόνο που μπορούν να εγγυηθούν, δεν είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ, αλλά η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ αυτής της χώρας.

Αυτή η ληστοσυμμορία, το μόνο που χειροκροτεί, είναι την «ικανότητα» της κυβερνητικής Μ.Κ.Ο να πληρώσει σ αυτούς, τους τόκους του Μαρτίου και του Απριλίου για τα δανεικά που με ληστρικούς όρους της έδωσαν.

Αυτό είναι όλο το πανηγύρι.

Ένας ολόκληρος λαός υποταγμένος στη δίνη της απόλυτης εξαθλίωσης για να εξασφαλίσουν τους τόκους των δανείων τους οι κερδοσκόποι.

Και τα χειρότερα έρχονται…

Μόνη λύση η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και η ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑ στις πολιτικές τους αποφάσεις.

Μεγάλη η πρόκληση για το συνδικαλιστικό κίνημα να αναβαθμίσει πολιτικά την παρέμβαση του.
Καθοριστική η ανάγκη να υπερβεί το συντεχνιακό χαρακτήρα των αιτημάτων και να προβάλει την πολιτική λογική της ΡΗΞΗΣ και της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ.

Η ανάγκη ανάληψης της πολιτικής ευθύνης που θα εξασφαλίσει την πολιτική κάλυψη του αγανακτισμένου λαού, σε πρακτικές και σε δράσεις που θα συνιστούν τη γενικευμένη πολιτική απειθαρχία, αποκτά στις μέρες που έρχονται επείγοντα χαρακτήρα.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";