Πρόσω ολοταχώς το ΠΑΣΟΚ, δεν καταλαβαίνει τίποτα
- Η κυβέρνηση θα πληρώνει για να μαθαίνουν οι ξένοι τη γλώσσα τους. Η Ελλάδα δηλαδή πληρώνει και για τα Ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό και για τα Αλβανικά σχολεία στην Ελλάδα. Τα έχει όλα το αυτό το κράτος και συμφέρει. Πώς αλλιώς θα ενισχύσουμε την ελληνική εθνική συνείδηση των αλλογενών που θα λάβουν την Ελληνική ιθαγένεια με δήλωση αν δεν τους μάθουμε και Αλβανικά/Ούρντου/Αραβικά κτλ.;
- Πρωτοβουλίες και για την πρώτη γενιά, έτσι ώστε να πιστοποιείται η γνώση της Ελληνικής. Με αυτούς η κυβέρνηση δεν έχει πρόβλημα πως δεν ξέρουν την γλώσσα τους, αλλά πρέπει να τους πιστοποιήσει τη γνώση της Ελληνικής αφού επείγει να έχουν τέτοια πιστοποίηση για να προστεθούν στον κομματικό στρατό μέσω της πολιτογράφησης.
- Πρωτοβουλίες και για ασφάλιση παρανόμων. Στον αέρα οι εξαγγελίες για δήθεν μη δυνατότητα των παράνομων μεταναστών να συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Επομένως νέα νομιμοποίηση. Μετά από λίγα χρόνια θα μας πουν πως κι αυτοί "πληρώνουν τις εισφορές τους" άρα πρέπει να γίνουν κι αυτοί Έλληνες.
- Ωραία στοιχεία και για την προσφορά των μεταναστών στην Οικονομία: 3%. Κανείς δεν σκέπτεται να ρωτήσει γιατί το 7% του πληθυσμού (μεγαλύτερο αν συνυπολογίσει τους παράνομους) προσφέρει μόνο το 3% στο ΑΕΠ; Υποβάθμιση του κατά κεφαλήν εισοδήματος δηλαδή.
- Αλλά και παραδοχή πως ο μεταναστευτικός μας πληθυσμός είναι ανειδίκευτος ή χαμηλά ειδικευμένος. Έτσι σκοπεύει να φτιάξει τη Δανία του Νότου ο Πρωθυπουργός; Στην πραγματική Δανία δεν αφήνουν καν ανειδίκευτους μετανάστες στην χώρα, εμείς τους νομιμοποιούμε και θα τους δώσουμε κιόλας και πολιτικά δικαιώματα.
Θα αρχίσουν από την επόμενη χρονιά στα σχολεία με αλλοδαπούς μαθητές
Της Μαριας Δεληθαναση
Στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό παιδιών μεταναστών και στη δημιουργία ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας σε σχολεία με μεγάλη ετερογένεια (αλλοδαποί, Ρομά, μειονοτικές ομάδες) προχωρά από την επόμενη σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας. Τα προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας θα είναι αρχικά πιλοτικά, ενώ ήδη έχουν αρχίσει τις εργασίες τους οι ομάδες που θα συντάξουν τα σχετικά εγχειρίδια.
Η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μίλησε χθες στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας, για την αδήριτη ανάγκη να προσαρμοσθεί η Ελλάδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αίτημα της πολυ-πολιτισμικότητας. Ετσι τα αναλυτικά προγράμματα αλλάζουν άρδην από την 1η Δημοτικού έως και την 3η Λυκείου ώστε η συνείδηση της εθνικής ταυτότητας να αναπτύσσεται παράλληλα με τη συνείδηση της διαπολιτισμικότητας.
Σε ό,τι αφορά τους ενηλίκους αλλοδαπούς, τα υπ. Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Πλέον θα παρέχεται απ’ όποιο πανεπιστημιακό ή άλλο ίδρυμα παρέχει εχέγγυα για αδιάβλητες διαδικασίες. Ετσι θα ξεπερασθούν τεχνικά εμπόδια που έχουν στερήσει πολλούς αλλοδαπούς από την πιστοποίηση ελληνομάθειας.
Ο υπ. Εργασίας κ. Ανδρέας Λοβέρδος μίλησε για την ανάγκη να διευρυνθούν τα έσοδα του κράτους με την ασφάλιση αλλοδαπών χωρίς άδεια παραμονής. Οπως είπε, η πρόταση του υπουργείου για προπληρωμένο κουπόνι, με το οποίο θα εξασφαλίζονταν εργοδοτικές εισφορές για οικόσιτο προσωπικό και αγρεργάτες απορρίφθηκε, διότι το 2011 θα ισχύσει κοινοτική οδηγία που απαγορεύει την ασφάλιση παρανόμων. «Ομως, είπε, θα μπορούσε να είχε εφαρμοσθεί τουλάχιστον για το 2010. Βασική μας επιδίωξη (σ.σ. του υπουργείου) είναι να νομιμοποιηθούν οι 100.000-150.000 παράνομοι μετανάστες που εργάζονται. Ομως το θέμα παραμένει σε εκκρεμότητα».
Νέο κύμα
Κι αν στο υπουργικό συμβούλιο κυριαρχεί έντονος σκεπτικισμός για νέο κύμα νομιμοποιήσεων, οι εισηγήσεις του εκπροσώπου της Ομάδας Εργοδοτών κ. Πέντρο Αλμέιντα Φρέιρε, του προέδρου της ΓΣΕΕ κ. Γιάννη Παναγόπουλου και του διευθυντή του Εργαστηρίου Μελέτης Μετανάστευσης καθηγητή κ. Αντώνη Κόντη, περιείχαν επιχειρήματα ανάλογα με εκείνα του κ. Λοβέρδου. Ο κ. Φρέιρε είπε ότι «η νομιμοποίηση και η απόδοση ιθαγένειας στην Πορτογαλία ήταν το καλύτερο που έχει συμβεί. Πολλά προβλήματα έπαψαν να υπάρχουν και η διαδικασία ένταξης που ακολουθήσαμε μας επιτρέπει να βρισκόμαστε στην 1η θέση του σχετικού κατάλογου του ΟΗΕ». Ομως «κάποιοι μετανάστες έχουν προσόντα, αλλά οι δομές στα κράτη-μέλη δεν είναι έτοιμες να τα αξιοποιήσουν. Γιατροί εργάζονται ως σερβιτόροι, νοσοκόμες -που λείπουν στην Πορτογαλία- εργάζονται ως πωλήτριες και πρόσφατα συνάντησα οδηγό ταξί που ήταν πιλότος της ουκρανικής αεροπορίας».
Τον κώδωνα κινδύνου έκρουσε ο κ. Παναγόπουλος: «Εάν δεν καταφέρουμε να ενταχθούν στην επίσημη αγορά εργασίας οι μετανάστες δεύτερης γενιάς, το φαινόμενο της αδήλωτης και ανασφάλιστης εργασίας θα διογκωθεί, με αποτέλεσμα να προκληθούν εργασιακές και κοινωνικές δυσλειτουργίες».
Ετήσια συμβολή
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κόντης αναφέρθηκε στην ετήσια συμβολή των αλλοδαπών στο ΑΕΠ κατά 3%. Οι μετανάστες συμπληρώνουν τους ημεδαπούς στην αγορά εργασίας και τους υποκαθιστούν ελάχιστα και μόνο σε ανειδίκευτες και χαμηλής ειδίκευσης εργασίες. Πληρώνονται κατά 20% λιγότερο από τους ημεδαπούς. Δημιουργούν δουλειές για τους ίδιους κι εμάς. Το ισοζύγιο μεταξύ φορολογίας που πληρώνουν και παροχών που απολαμβάνουν είναι ισοσκελισμένο. «Οπότε δημιουργούν θετικό ισοζύγιο για όλους», κατέληξε.http://d-politiki.blogspot.com/2010/02/blog-post_11.html
ΘΕΜΑ δημιουργίας δίγλωσσων σχολείων ώστε τα παιδιά των Αλβανών μεταναστών να μπορούν να διδάσκονται τη γλώσσα των γονέων τους, ετοιμάζονται να (ξανα)θέσουν τα Τίρανα ενθαρρυμένα από την ενδοτική πολιτική που ακολουθεί η ελληνική κυβέρνηση όχι μόνο στο μεταναστευτικό αλλά και στα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματά μας.
Η άτονη αντίδραση της Αθήνας στην πρόκληση της γείτονος χώρας να μην προχωρήσει στην επικύρωση της συμφωνίας για την οριοθέτηση των θαλάσσιων συνόρων μεταξύ των δύο κρατών αποθράσυνε την πολιτική ηγεσία της Αλβανίας.
Τώρα προετοιμάζεται το επόμενο βήμα, που δεν είναι άλλο παρά.......
η κατάθεση επίσημου αιτήματος για άνοιγμα είτε αμιγώς αλβανικών σχολείων στην Ελλάδα είτε για την εκμάθηση της αλβανικής γλώσσας στα παιδιά δεύτερης ή τρίτης γενιάς μεταναστών μετά το τέλος του ωραρίου διδασκαλίας τους στα ελληνικά σχολεία.
Δεν είναι πρώτη φορά που τα Τίρανα εγείρουν το ζήτημα αυτό. Τον Αύγουστο του 1999 κατά τη διάρκεια της επίσημης επίσκεψης του τότε πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη στην Αλβανία, ο ομόλογός του Παντελί Μάικο το είχε θέσει στην ελληνική πλευρά, για να εισπράξει καταφατική απάντηση από τον κ. Σημίτη, προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια των εκπροσώπων της ελληνικής μειονότητας, αφού την ίδια ώρα η αλβανική κυβέρνηση απαγόρευε την επαναλειτουργία του ελληνικού σχολείου στη Χειμάρρα.
Στη συνέχεια και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, όπου τα εμβάσματα των Αλβανών μεταναστών σχεδόν διπλασιάσθηκαν, το θέμα ξεχάσθηκε… Για να το θυμηθεί ο πρόεδρος της Αλβανίας Μπάμιρ Τόπι σε συναντήσεις που είχε τον Νοέμβριο του 2007 στην Αθήνα με την ελληνική πολιτική και πολιτειακή ηγεσία.
Σ’ αυτές, ορθά κοφτά ο κ. Τόπι ζήτησε να διδάσκεται η μητρική γλώσσα τους στα Αλβανόπουλα. Στις συναντήσεις αυτές ο ανώτατος άρχοντας της γειτονικής χώρας είχε θέσει και το θέμα της συνταξιοδότησης των Αλβανών εργαζομένων με την αναγνώριση και προσμέτρηση του χρόνου εργασίας (ας πούμε των ενσήμων) που έκαναν στην πατρίδα τους.
Αυτό πρακτικά σημαίνει, αν υπολογίσουμε και την παράμετρο ότι οι Αλβανοί είναι από τις λίγες εθνικότητες που διεκδικούν το μίνιμουμ της ασφαλιστικής κάλυψης για να έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους ίδιους και τους οικείους τους, πως αρκετοί απ’ αυτούς τα επόμενα χρόνια θα υποβάλουν αίτηση συνταξιοδότησης.
Σε περίπτωση μάλιστα που αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία τους στην Αλβανία (πανηγύρια που έχουν να κάνουν οι πλαστογράφοι...), τότε το κραχ των ασφαλιστικών Ταμείων είναι δεδομένο.
Σε περίπτωση που γίνει αποδεκτό το αλβανικό αίτημα για τα σχολεία τότε θα έχουμε το εντελώς αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Ηδη, υπάρχουν αυξημένα προβλήματα στις σχέσεις Ελλήνων και Αλβανών μαθητών, με τη «βιομηχανία» Αλβανών σημαιοφόρων που προωθούν χρόνια τώρα διάφοροι «προοδευτικοί» εκπαιδευτικοί και κυρίως με την απλοχεριά που διακρίνει τους καθηγητές στη βαθμολόγηση των αλλοδαπών.
Πράγματι, αλλοεθνείς μαθητές, που καλά καλά δεν μπορούν να συντάξουν μια σωστή πρόταση στα ελληνικά, «αμείβονται» πλουσιοπάροχα με βαθμούς που τα Ελληνόπουλα πρέπει να μοχθήσουν πολύ για να τους πάρουν. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι ολοένα και περισσότεροι Έλληνες γονείς στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία, προτιμώντας να περικόψουν άλλες ανάγκες τους, παρά να αφήσουν τα παιδιά τους στο τέλμα της δημόσιας εκπαίδευσης.
Φανταστείτε τι έχει να γίνει σε περίπτωση που τα Αλβανικά θα διδάσκονται έστω και ως πρόσθετα ή προαιρετικά στις ελληνικές σχολικές αίθουσες.
Μύλος κυριολεκτικά!
Πηγή:http://adesmeytos.gr/
Αφού δεν αντιδράς, πλήρωνε μ@λ@κ@ προσκυνημένε Νεοέλληνα!
Οι Σαλαμινομάχοι είχαν πάρει πλήρη πολιτικά δικαιώματα ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ της ΘΗΤΕΙΑΣ τους, δηλαδή ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι ΘΑ ΑΜΥΝΟΝΤΑΝ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ για την ασφάλεια των συμπατριωτών τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΣΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , όχι μόνο γιατί ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ, αλλά και επειδή ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ στην κοινωνική συνοχή και ασφάλειά μας, υποστηρίζοντας άπληστους τραπεζίτες και τον μισανθρωπικό αφροασιατικό υπερπληθυσμό εναντίον μας;
Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΑΚΙΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΗΝ ΑΘΩΟΣΕ, ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή