Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

Μια γεύση από το μέλλον των μειονοτικών λόμπυ


Τώρα που υπάρχουν μια χούφτα μειονοτικοί βουλευτές στην Βουλή αρκούνται να "παρακαλούν". Αύριο όταν θα υπάρχουν αρκετοί Μουσουλμάνοι και Αλβανοί πολίτες για τη δημιουργία μειονοτικών κομμάτων ή για τον πολιτικό εκβιασμό του ΠΑΣΟΚ μέσω μπλοκ χειραγωγούμενων ψηφοφόρων, δεν θα παρακαλούν πλέον αλλά θα απαιτούν, τόσο σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής, όσο και σε ζητήματα μετανάστευσης ή πολιτικής απέναντι στις μειονότητες.

Αχμέτ Χατζηοσμάν :«Θύμα αφαίρεσης ιθαγένειας, η μειονότητα της Θράκης»
Αρπάζοντας την ευκαιρία στην Βουλή, κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, με θέμα την «Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα», ο βουλευτής Ροδόπης Αχμέτ Χατζηοσμάν, ζητά διάταξη που θα αποδίδει την ελληνική ιθαγένεια στους ανιθαγενείς της μειονότητας μέσω της ανάκλησης της απόφασης αφαίρεσής της.
Μιλώντας για τα παιδιά των μεταναστών κυρίως αυτά της δεύτερης γενιάς τα χαρακτήρισε ως τα «μεγαλύτερα θύματα». Συμπληρώνοντας, ότι βρέθηκαν σε καθεστώς μετανάστευσης χωρίς να το επιλέξουν, σε ένα καθεστώς όπως αναφέρει που δεν τους παρείχε καμία προστασία και καμία ασφάλεια. Βρέθηκαν, όπως λέει «εκτεθειμένα σε πολλούς κινδύνους και πρωτίστως, έμαθαν να ζούνε με τον φόβο και την ανασφάλεια».
Πολύ έντεχνα το έθεσε ο βουλευτής καθώς μετά έκανε στην ρελάνς, λέγοντας ότι για τα παιδιά αυτά, «το μοναδικό έγκλημά τους ήταν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους –συνήθως μην έχοντας άλλη επιλογή- αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον για αυτούς και τις οικογένειές τους».

Μετά από όλα αυτά τα πολύ μελό και αποδεκτά από όλους φαντάζομαι ήρθε το δια ταύτα από τον στόμα του βουλευτή. Τα λόγια δικά του «Θέλω στη σημερινή μου παρέμβαση να προτείνω κι εγώ κάτι χρήσιμο που πιστεύω ότι μπορεί να προστεθεί στο παρόν νομοσχέδιο ως συμπληρωματική ειδική διάταξη.
Το άρθρο 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας το οποίο τέθηκε σε ισχύ το 1955, καταργήθηκε το 1998 χωρίς αναδρομική ισχύ. Το άρθρο αυτό αφαιρούσε αυθαίρετα ιθαγένειες από πολλούς συμπολίτες μας. Θύματά του υπήρξαν κατά κύριο λόγο Έλληνες πολίτες, μέλη της μειονότητας της Θράκης». Και συνεχίζει «Σήμερα πολλοί συμπολίτες μας, μέλη της μειονότητας, υφίστανται καθημερινά τις αρνητικές συνέπειες της απώλειας ιθαγένειας. Πρότασή μου είναι να υπάρξει μία διάταξη η οποία θα αποδίδει την ελληνική ιθαγένεια στους ανιθαγενείς της μειονότητας μέσω της ανάκλησης της απόφασης αφαίρεσης της ελληνικής τους ιθαγένειας.
Πρόκειται για μία άδικη πολιτική που εφαρμοζόταν επί πολλές δεκαετίες, αλλά πρωτίστως πρόκειται για μία πολιτική καταπάτησης θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είναι άδικο οι συνέπειες αυτής της καταπάτησης να βαραίνουν μέχρι και σήμερα τα θύματα του άρθρου 19. Πρέπει να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα αυτό. Παρακαλώ κύριε υπουργέ να μελετήσετε προσεκτικά την πρότασή μου με την ευκαιρία του παρόντος νομοσχεδίου που αφορά ζητήματα ιθαγένειας».

http://d-politiki.blogspot.com/2010/02/blog-post_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";