Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Το ζήτημα των Τσάμηδων, των διεκδικήσεών τους και η απόδοση Ιθαγένειας

Μπορεί κάποιος από την κυβέρνηση να μας δώσει μία απάντηση στο παρακάτω ερώτημα;

Αν κάποιος Αλβανός απόγονος ή και κληρονόμος εκτάσεων γης στην λεγόμενη τσαμουριά, που αποκτά σήμερα την Ελληνική ιθαγένεια, αρχίσει να διεκδικεί εκτάσεις… στα Ελληνικά ή/και ευρωπαϊκά δικαστήρια, πως θα υπερασπιστεί τα εδάφη του το Ελληνικό κράτος; Αν αυτό το κάνουν χιλιάδες Αλβανοί;

Μήπως θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο στην Ελλάδα να υπογράψουν τις απαραίτητες συμφωνίες, να περάσουν και λίγα χρονάκια και ύστερα να ξαναδούμε το θέμα;
Προς τι τέτοια βιασύνη, ιδίως σε στιγμές έντονης οικονομικής κρίσης και αύξηση της ανεργίας;

Θυμίζουμε ότι η Αλβανία δεν έχει υπογράψει ποτέ συνθήκες (αν υπάρχει κάτι παρακαλούμε στείλτε e-mail στο taxalia@gmail.com) για την μη διεκδίκηση εδαφών εντός της Ελληνικής επικράτειας.

Δείτε και το video στο τέλος του ποστ. Η Ελλάδα, έχει σοβαρά προβλήματα διεκδικήσεων, πρέπει πρώτα να τα λύσει και ύστερα να προχωρήσει στην «εύκολη» απονομή ιθαγένειας.

Το ζήτημα των Τσάμηδων και των διεκδικήσεών τους, που υποβόσκει εδώ και καιρό, επανέρχεται στην επικαιρότητα είτε ως απειλή διεκδίκησης από το αλβανικό κράτος είτε ενταγμένο στη γενικότερη στρατηγική επανένωσης των «αλύτρωτων αλβανικών πατρίδων».
Σε απόδειξη των ανωτέρω η εφημερίδα «Shqip», φιλοξένησε μακροσκελές άρθρο του Σελμάν Σέμε (Selman Sheme), καθηγητή Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Τιράνων και πρώην πρόεδρο της Οργάνωσης «Τσαμουριά». Ο Σεμέ χαρακτηρίζει την Τσαμουριά «εθνικά καθαρή αλβανική επαρχία», ενώ σημειώνει ότι οι προσπάθειες εξελληνισμού της έγιναν πιο έντονες μετά το 1913, όταν η περιοχή «βρέθηκε υπό ελληνική κατοχή».

Οι Τσάμηδες έχουν ιδρύσει στην Αλβανία το «Σύνδεσμο της Τσαμουριάς», μια άτυπη Βουλή με 100 μέλη, επί της ουσίας όμως πολιτικό εκπρόσωπο του «Απελευθερωτικού Στρατού Τσαμουριάς» (Ushtria Clirimtare e Camerise/UCC), σύνδεσμος ο οποίος έγινε μέλος της «οργάνωσης υποαντιπροσωπευμένων λαών» του ΟΗΕ το 1995, μια ενέργεια στην οποία ούτε καν αντέδρασε η τότε ελληνική κυβέρνηση! Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 30 Ιουνίου 1994 η αλβανική Βουλή καθιέρωσε ομόφωνα την 27η Ιουνίου ως «ημέρα γενοκτονίας» των Τσάμηδων!

Θυμίζουμε τέλος ότι , σύμφωνα με δημοσίευμα της σέρβικης καθημερινής εφημερίδας "Glas Javnosti" που εκδίδεται στο Βελιγράδι, το 70% των Αλβανών υποστηρίζουν την ιδέα της μεγάλης Αλβανίας.
Σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις χώρες των δυτικών Βαλκανίων το 74,2% των Κοσσοβάρων και το 70,5% των Αλβανών τάσσονται υπέρ της δημιουργίας της "Μεγάλης Αλβανίας". Εντύπωση προκαλεί το ποσοστό όσων πιστεύουν πως η δημιουργία της "Μεγάλης Αλβανίας" θα γίνει πραγματικότητα στο κοντινό μέλλον.
Συγκεκριμένα το 43,3% των Κοσοβάρων και το 39,5% των Αλβανών θεωρούν πως σε δέκα χρόνια θα έχει δημιουργηθεί η "Μεγάλη Αλβανία".Η ιδέα της "Μεγάλης Αλβανίας" έχει πολλούς υποστηρικτές στην Αλβανία και σημαντική έκφραση στην πολιτική σκηνή της χώρας.
Οι θιασώτες της ιδέας, πιστεύουν στην ένωση όλων των περιοχών των Βαλκανίων που "ανήκουν" στο αλβανικό έθνος, σε ένα κράτος. Στις περιοχές αυτές συμπεριλαμβάνονται το προσφάτως ανεξαρτητοποιημένο Κόσοβο, περιοχές του κράτους των Σκοπίων, του Μαυροβουνίου και βέβαια της Ελλάδος ( όπως βλέπετε και στον χάρτη, ονειρεύονται να είναι και τμήματα της Ηπείρου).

Δεν θέλουμε να πανικοβάλουμε κανέναν, δεν υπάρχει λόγος φυσικά. Η Ελλάδα ξέρει να υπερασπίζεται τα εδάφη της και αυτό το ξέρουν όλοι. Αλλά απλά … «καλύτερα γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε» που λένε και οι Ηπειρώτες.

http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_7752.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";