Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

O Boύγιας και η ρήση του ...Ιφικράτη

(Για να καταλάβετε ποιοι ασκούν τη διακυβέρνηση της χώρας)

«Όχι» στην πρόταση δημοψηφίσματος για την απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε μετανάστες β' γενιάς, λέει με συνέντευξή του στο newstime.gr ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Σπύρος Βούγιας:
"Τα παιδιά των μεταναστών δεύτερης γενιάς που, σύμφωνα με τον Ιφικράτη «μετέχουν του ελληνικού πολιτισμού», και ως εκ τούτου, αποτελούν ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας μας, δεν θα απελαύνονται πια από τη χώρα μας για τυπικούς λόγους. Το ζήτημα αυτό αφορά ατομικά δικαιώματα και ένα δημοψήφισμα δεν ενδείκνυται για τέτοιες περιπτώσεις."

1. Μη μπερδεύετε τον Ισοκράτη με τον ...Ιφικράτη, ένας από τους κορυφαίους και ευφυέστερους στρατιωτικούς της Αρχαίας Ελλάδας.
2.Ο Ισοκράτης έγραψε περι ''ημετέρας παιδείας'' και όχι περι ''ελληνικού πολιτισμού''. Αφού δε γνωρίζετε ούτε τη ρήση και σίγουρα ούτε το βαθύτερο νόημα, γιατί τη χρησιμοποιείται;
3.Ο Συνήγορος του Πολίτη ήταν σαφής οτι η Ιθαγένεια φυσικά και δεν αποτελεί ατομικό δικαίωμα. Εσείς εκτίθεστε και συνεχίζετε την παραπληροφόρηση.
4. Ποια είναι επιτέλους τα τυπικά προσόντα της Αl Saleh που επιτρέπουν διορισμό σε θέση συμβούλου ενός υφυπουργού ευρωπαικού κράτους; Αληθεύει ότι ο μισθός της είναι 5.000
μηνιαίως;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";