Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010

Πρόταση Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης(MKO) τελικά υιοθέτησε το ΠΑΣΟΚ για τον νέο εθνοκτόνο «κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας»;

Γράφει το Άρδην ότι η ένταξη στο ελληνικό έθνος δεν γίνεται με ντιρεκτίβες των ποικιλώνυμων ΜΚΟ της Νέας Τάξης πραγμάτων, ούτε με φιρμάνια της σατράπηδων που μας κυβερνούν. Είναι ζήτημα αφομοίωσης της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού, αλλά και το να ταυτίσει κάποιος τη μοίρα του με τη μοίρα αυτού εδώ του λαού.

Ένα από τα επιχειρήματα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είναι ότι τα είχε πει στο πρόγραμμά του προεκλογικά. Και είναι εν μέρει αλήθεια (http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/6397cabd-e9f3-4d2e-87bb-0d64f8a72a43 )

Βέβαια αυτό που δεν ξεκαθάρισε είναι ότι αλλάζει τις προϋποθέσεις πολιτογράφησης σε σημείο που σε βάθος τριετίας 960.000 αλλοεθνείς θα έχουν δικαίωμα ψήφου όπως και δεν είπε ανοιχτά ότι το νομοσχέδιο αυτό είναι πρόταση μιας…….ΜΚΟ.!!

Αν το πρώτο θα το δούμε και θα το ζήσουμε στο μέλλον το δεύτερο θα το αναζητήσουμε σε μία συνέντευξη που έδωσε ως ΠΑΣΟΚ στην Διεθνή Αμνηστία όπου σε ερώτηση για το «πως πρέπει να εγγυηθούμε μία αντιστοιχία δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, εισφορών και παροχών, όπως κάθε ευνομούμενη πολιτεία και ποιοι οι Στρατηγικοί τους στόχοι» λέει ξεκάθαρα σε ένα σημείο ότι:

Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο νέου Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας το οποίο αντιμετωπίζει συνεκτικά το θέμα αναφορικά τόσο με τη δεύτερη γενεά μεταναστών όσο και με ρυθμίσεις του υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου που έχουν αποτελέσει αντικείμενο έντονης κριτικής (μη προθεσμία απάντησης από το ΥΠΕΣ, αναιτιολόγητες απορριπτικές αποφάσεις πολιτογράφησης κλπ).
[http://www.amnesty.org.gr/library/news/2009/Questonnaire/4.htm]







Πηγαίνοντας στην ιστοσελίδα αυτής της ΜΚΟ διαπιστώνω ότι :


  • Οι προτάσεις , τα επιχειρήματα αλλά και η φρασεολογία για τον νέο «Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας» δεν διαφέρει καθόλου με αυτήν που ακούμε από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και κυρίως από το σχέδιο Νόμου. Είναι ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ[http://www.hlhr.gr/papers/kei_giati.doc και http://www.hlhr.gr/papers/simeia_kei.doc ]
  • Χαιρετίζει και ζητάει ακόμα πιο ελαστικά μέτρα!![ http://www.hlhr.gr/press/pr-hlhr-citizenship23122009.doc]. Πολλά μάλιστα από αυτά ήδη τα διαβάζουμε στο.opengov.gr.
  • Η Ταυτότητα των μελών της είναι κατά 90% με αυτήν του ΚΕΜΟ[http://www.hlhr.gr/id-el.htm]




Έτσι λοιπόν φτάσαμε πλέον, ανοιχτά και δημόσια, μια ΜΚΟ να κάνει Κυβερνητική πολιτική μάλιστα σε ένα τόσο κρίσιμο εθνικό και κοινωνικό θέμα. Ο Κος Καπετανόπουλος της Απογευματινής[http://dhmopshfisma.blogspot.com/2010/01/blog-post_1540.html] αλλά και οι του ΥΠΕΣ μπορούν αν καταλάβουν πλέον ποιος είναι από πίσω από αυτό το νομοσχέδιο. Από τις 19 Μαρτίου 2009 το σχέδιο των 10 σημείων μιας ΜΚΟ πλέον γίνεται και νομοσχέδιο. Σε ότι αφορά την ΕΕΑΔΠ και τους στόχους της είναι χαρακτηριστικό ένα σημείο της:

«η επιβίωση των παραδοσιακών φαινομένων μειονοτικής και πολιτισμικής ετερότητας στην ελληνική επικράτεια σε συνδυασμό με την ριζοσπαστικοποίηση ενός σημαντικού τμήματός τους στη Θράκη και τη Δυτική Μακεδονία, είναι μερικά μόνο από τα πιο ενδεικτικά δείγματα της επικαιρότητας που επιτάσσει μια ιδιαίτερα σύνθετη επαγρύπνηση για τα δικαιώματα των ανθρώπων.»

Άραγε τι να εννοούν με την «ριζοσπαστικοποίηση»;
Τι θέλουν να μεταβάλουν στην Δυτική Μακεδονία και Θράκη;
Τι επιδιώκουν στην Δυτική Μακεδονία και Θράκη;
Θα τρίζουν τα κόκαλα του Αλέξανδρου Σβώλου με δαύτους.


Υπενθυμίζω τι είχα πει[http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2009/10/blog-post_06.html ]όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ στις 6-10-2009 μέσα σε 100 μέρες μην εκπλαγείτε όταν θα έχουμε :

· «Νομιμοποίηση 2ης γενιάς λαθρομεταναστών και ίσως 1ης μετά από 5ετία. Πακιστανοί και Αλβανοί πανηγύριζαν το βράδυ των εκλογών.» ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ.
· «Μερική αυτονόμηση περιοχών της Θράκης με προγράμματα τύπου "πολιτισμού" και "γλώσσας". Δεν είναι τυχαίο ότι το ΠΑΣΟΚ στην Θράκη πήρε 60% και 80% στις μειονοτικές περιοχές.» ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ.
· «Πλήρη εφαρμογή της Ρεπούσιας πολιτικής στην Ελληνική Εθνική Παιδεία. Το κατάργηση το Εθνικής από το όνομα "Υπουργείο Εθνικής Παιδείας" που μένει σκέτο "Παιδείας" γιατί δεν το σχολιάζουμε;» ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ.

Ο Κώστας Χατζηαντωνίου στο μνημειώδες έργο του «Εθνικισμός και Ελληνικότητα» επισημαίνει ότι το έθνος δεν συνίσταται απ' αυτό που είμαστε μόνον αλλά και απ' αυτό που πράττουμε. Δεν είναι μια κληρονομική ενότητα αλλά μια εκλογή δράσεως αφού η γέννηση είναι μια αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη της εθνικο-ποίησης. Σε αυτή την κοσμοαντίληψη ζω σημαί­νει πράττω, δρω συνεχώς, οικοδομώ το μέλλον ακόμη και όταν ανα­πολώ το παρελθόν. Πολεμούμε για το έθνος ακριβώς για να υπερα­σπιστούμε το μέλλον. Αυτή η εκλογή δράσεως δεν είναι βεβαίως μια ατομική έμπνευση. Το έθνος δεν είναι ένα άθροισμα ατομικοτήτων. Είναι ένα καθολικό, δυναμικό γίγνεσθαι όπου οι χρονικά περατές ατομικότητες δρουν παράγοντας σχέσεις εκφεύγουσες από τα ατο­μικά όρια. Μόνον διά της κοινωνικής δράσεως υπάρχουν ως πολιτι­κά υποκείμενα τα άτομα.

Και ο Γκέλνερ (ένας από τους αγαπημένους των εθνομηδενιστών) μας δίνει το σύνθημα: «Το να έχουμε κοινές δόξες κατά το παρελθόν, μια κοινή βούληση κατά το παρόν. Το να έχουμε κάνει μεγάλα κατορθώματα μαζί, το να θέλουμε να κάνουμε μεγαλύτερα... Το παρελθόν, μια κοινή κληρονομιά από μεγαλείο και πίκρες. Το μέλλον, ένα και το αυτό πρόγραμμα για πραγματοποίηση... Η ύπαρ­ξη του έθνους είναι ένα καθημερινό δημοψήφισμα».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";