Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Τρεμόπουλος, Οικολόγοι και ...Λένα Κιτσοπούλου για το ρατσισμό των ...Ελλήνων

(...)Καλούμε λοιπόν την κυβέρνηση να χαράξει πολιτική αποκλειστικά με βάση το μακροπρόθεσμο συμφέρον της χώρας και τα κοινά συμφέροντα Ελλήνων και μεταναστών, χωρίς να υποκύψει στις πιέσεις συντηρητικών και ρατσιστικών κύκλων και στις εκκλήσεις για δημοψήφισμα με αντικείμενο τα δικαιώματα των «άλλων». Καλούμε επίσης την αξιωματική αντιπολίτευση να διαχωρίσει τη θέση της από τις ακραίες φωνές που θέλουν να κρατήσουν τους μετανάστες στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας.
Στη συζήτηση αυτή έχει σημασία να θυμόμαστε και τους Έλληνες μετανάστες, και παιδιά μεταναστών, που έχουν σήμερα επιφανείς θέσεις στην οικονομική, κοινωνική, πολιτική, κοινοβουλευτική και κυβερνητική ζωή ευρωπαϊκών και άλλων χωρών.(...)

Η Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων


Στο ίδιο μήκος κύματος κ
αι η ηθοποιός («ποιώ ήθος»)/"συγγραφέας" Λένα Κιτσοπούλου. Περισσότερες συστάσεις από το ...βραβευμένο βιβλίο της Νυχτερίδες:
...πρεζού μάνα ξεπουλά τυφλό παιδί στις γύφτισσες..... πιο κάτω, η δεκατριάχρονη άδοξα, χαζά ξεπαρθενιάζεται μια νύχτα, δίχως κανείς να καταλάβει κάτι, ούτε και.....
η ίδια σχεδόν, ούτε ο χορός των κροκοδείλων-συγγενών· και ο Σάκης νιαουρίζει αηδιασμένος, μην αντέχοντας να βλέπει από την κλειδαρότρυπα τα οικογενειακά, αιμομικτικά αίσχη -και ο μπάτσος αδελφός δέρνει την αδελφή που θέλει να γαμήσει - για την ακρίβεια, τη δέρνει για να μην τη γαμήσει.
...Κι αυτός που πέθανε στις τρεις τα ξημερώματα πήρε πολλά μαζί του, που όμως δεν δηλώνονται, υπονοούνται απλώς, με μια αφαίρεση σχεδόν σπαραχτική.

Και ύστερα έρχεται το θέατρο, η Μαιρούλα.

Τρελαμένη, ευνουχισμένη, συγχυσμένη, κούκλα τριανταεξάρα, ένα μουνί με τα όλα του, όπως το θέτει η ίδια, που όμως πάσχει από μια ιδιάζουσα κατάθλιψη, όχι ψυχαναλυτική, αλλά δικής της επινόησης· η Μαιρούλα, πλάσμα που από ανάγκη δημιουργεί εξ υπαρχής τον εαυτό του, με όπλα της την αντίσταση, την άρνηση, την κοφτερή της γλώσσα κι ένα θαυματουργό χάπι· δημιουργεί έναν εαυτό εξ υπαρχής, μόνο και μόνο για την ηδονή τού να μπορέσει με μια απλή, αλλά καταλυτική χειρονομία να τον ακυρώσει εκ των υστέρων μ' ένα χάπι.

(Απαραίτητη διευκρίνηση: τα παραπάνω δημοσιεύθηκαν αυτούσια στην Ελευθεροτυπία).

1 σχόλιο:

  1. Ε καλά απ’ την ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΤΩΝ «ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ» ΤΟΥ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ (και του άλλου που αφερφίζει και δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του) δεν περιμέναμε και τίποτε άλλο, οι άνθρωποι αυτοί είναι ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ (έβγαλαν και ευρωβουλευτή, έλεος ρε ποιοι μαλάκες τους ψηφήσανε…), τώρα για την Κιτσοπούλου τι να πούμε… αυτά κάνει η αγαμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";