Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

O Nόμος της Φυλακής είναι αμειλίκτος για παιδεραστές, να το θυμάστε ανώμαλα σκουλήκια

Άρχισε η ευχάριστη διαμονή στις φυλακές για τον “γαμιά”.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Αυγούστου 25, 2010

Την επίθεση ενός Έλληνα συγκρατούμενού του δέχθηκε, το απόγευμα της Τετάρτης ο 41χρονος Αλβανός, ο οποίος έχει ομολογήσει τη δολοφονία της 11χρονης κοπέλας στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας.

Ο Έλληνας, ο οποίος είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, οικογενειάρχης, του επιτέθηκε με πέτρα, τραυματίζοντάς τον στο κεφάλι.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις Φυλακές Τρίπολής, όπου κρατείται ο 41χρονος Αλβανός.

Να εκφράσουμε τον αποτροπιασμό μας για αυτή την ρατσιστική συμπεριφορά εις βάρος ενός οικονομικού μετανάστη. Το χειρότερο όμως είναι ότι η επίθεση φέρεται να έχει ακόμα χειρότερα κίνητρα και όχι ρατσιστικά: Τις ιδιαιτερότητες που είχε στις σεξουαλικές του προτιμήσεις ο άτυχος άνδρας, γεγονός που συνιστά κοινωνικό ρατσισμό.

Αναμένονται καταδίκες από γνωστές αντιρατσιστικές οργανώσεις όπως και “κοινότητες” προστασίας των σεξουαλικών ιδιαιτεροτήτων.

(με πληροφορίες από το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";