Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Αιγύπτιος Σεΐχης: Ναι, δεν μπορούν οι χριστιανοί να κτίζουν εκκλησίες σε μουσουλμανικά εδάφη

Από το: http://www.jihadwatch.org/:

Οι απολογητές του Ισλάμ στη Δύση συνήθως αρνούνται ότι το ισλαμικό δίκαιο απαγορεύει σε μη-μουσουλμάνους την κατασκευή νέων οίκων λατρείας ή ακόμα και την επισκευή παλαιών. Όμως ο παρακάτω φετφάς από τον σεΐχη Sa'id 'Abd-al-'Athim ωστόσο το επιβεβαιώνει, αλλά και εξηγεί, γιατί υπάρχει διαφορά όταν στους Μουσουλμάνους απαγορεύεται η κατασκευή τεμενών στην Ιταλία – κάτι το οποίο, φυσικά, δεν συμβαίνει.

(Σχ. Κ.Ο.: Φετβάς: επίσημη γνωμοδότηση ή ερμηνεία θρησκευτικού ή νομικού ζητήματος τού ιερού μουσουλμανικού δικαίου που δίνεται από τον μουφτή ή τον ιμάμη)

Το άρθρο λέγεται "Fatwa: On Resembling the Infidels" - «Φετφάς: Για την ομοίωση με τους απίστους», από το Translating Jihad, (22 Μαρτίου 2011):

Μεταφράστηκε από το al-fath.net, στην ιστοσελίδα του Αιγύπτιου Shaykh Sa'id 'Abd-al-'Athim, 7 Δεκέμβρη 2010:

Τίτλος του Φετφά: Η απόφαση για την κατασκευή και την επισκευή εκκλησιών για τους Χριστιανούς στα εδάφη των μουσουλμάνων

Ημερομηνία Φετφά: 7 Δεκεμβρίου 2010

Ερώτηση: Ειρήνη σε σας, καθώς και το έλεος και η ευλογία του Αλλάχ. Επιφανή Σεΐχη μας, διάβασα σε μία από τις φετφά σας σε αυτή την καλή και ευλογημένη ιστοσελίδα ότι δεν είναι επιτρεπτό για τους Χριστιανούς η κατασκευή ή η επιδιόρθωση εκκλησιών. Τι στοιχεία υπάρχουν για αυτό; Υπάρχει ένδειξη στο Κοράνι ή στη Sunnah να λέει ότι απαγορεύεται να χτιστούν εκκλησίες, ή μήπως αυτό προέρχεται μόνο από τη νομολογία;

Απάντηση: Στο όνομα του Αλλάχ, στον Αλλάχ να είναι ο έπαινος. Η ειρήνη είναι από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, καθώς και στην οικογένειά του, τους συντρόφους, και όποιον τον ακολουθεί.

Αυτό εξηγείται λεπτομερώς στο βιβλίο, «Οι αποφάσεις για το Λαό των Dhimma [δηλ. τους Εβραίους και τους Χριστιανούς]" από τον Ιμάμη Ibn Qayyim. Θα πρέπει, επίσης, να διαβάσετε το βιβλίο μου, "Καλώντας τον Λαό του Βιβλίου (Χριστιανούς και Εβραίους) στη θρησκεία του Κυρίου της ανθρωπότητας", γιατί υπάρχουν χρήσιμα πράγματα σε αυτό. Εγώ απάντησα προηγουμένως στην ερώτησή σας, και σας εξήγησα τι κάνουν με τους μουσουλμάνους σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ιταλία, σε ό, τι αφορά τα εμπόδια που βάζουν για να χτιστούν τζαμιά εκεί.

Η Σαρία δεν αντιμετωπίζει ισότιμα ​​τα πράγματα που είναι διαφορετικά και δεν αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα που είναι ίσα. Αυτή είναι η δικαιοσύνη με την οποία η καταπίεση έχει αφαιρεθεί. Για παράδειγμα, όταν ένα πρόσωπο του Βιβλίου (χριστιανός ή Εβραίος) με συγχαίρει για τις εορτές μου, αυτός συγχαίρει την αλήθεια, αλλά όταν εγώ τον συγχαίρω για τις εορτές του, συγχαίρω το ψεύδος, γιατί οι εορτές είναι ένα από τα μεγαλύτερα σημεία της θρησκείας.

Δια τούτο οι άπιστοι, έστω και αν χρειαστεί να δαπανήσουν πολλά χρήματα, δεν θα ήθελα οι μουσουλμάνοι να συμμετέχουν μαζί τους στις εορτές τους. Υπάρχει το ρητό, "Όποιος μοιάζει με ένα λαό είναι ένας από αυτούς", και επίσης, "Όποιος αγάπησε ένα λαό θα μαζευτεί κοντά τους." Η ομοιότητα στο εξωτερικό οδηγεί στην ομοιότητα στο εσωτερικό ...

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";