Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

To δαχτυλάκι του ζααμπίτ Καμίνη


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
«Αντιδρά ο τοπικός πληθυσμός.. Δεν μπορούμε να ζούμε όμως συνέχεια με την απειλή των τοπικών πληθυσμών…!!!» («Lifo» στις 13-10-2010 ).
Αυτό διάβασα ότι είπε ο ζααμπίτ Καμίνης, με σηκωμένο το αριστερό φρύδι, σε συνέντευξη για τις αναμενόμενες αντιδράσεις των Ελλήνων κατοίκων στα «φευγάτα» μέτρα του, ξύδι στις πληγές της εξαθλίωσης των γειτονιών τους από το πολυπολιτισμικό μοντέλο – «μπορντέλο», που τόσο
πολύ αρέσει στο μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ και τους σιτιζόμενους στο πρυτανείο του.
Ζααμπίτ στα ουρντού, την γλώσσα των αγαπημένων του Πακιστανών, σημαίνει αφέντης.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε, ότι ο ζααμπίτ Καμίνης το είπε με σηκωμένο και το μικρό δαχτυλάκι του δεξιού χεριού, που κρατούσε το φλυντζάνι του καπουτσίνο. Ξέρετε, αυτό το άσπιλο κι αμόλυντο χέρι, που δεν αγγίζει τα μιαρά άκρα των ιθαγενών του «τοπικού πληθυσμού» στις περιοδείες του σε προεκλογικές χειραψίες.
Ο ζααμπίτ Καμίνης δε, έβλεπα σήμερα σε εφημερίδα (ΑΥΡΙΑΝΗ), ότι είχε στείλει κι έγγραφα στα αρμόδια Υπουργεία, προτείνοντας τ’ αδέρφια μας από την Λαχώρη, το Μογκαντίσου και την Ισλαμαμπάντ, να εισέρχονται ελευθέρως στο ήδη ξέφραγο αμπέλι μας. Ζητάει στην ουσία την κατάργηση των μηχανισμών ελέγχου και την νομιμοποίηση ΟΛΩΝ των λαθρομεταναστών, ακόμη κι αν δεν πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις (!!), ενώ κατηγορεί το Λιμενικό, την Αστυνομία και τον Στρατό για «παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων» κι ότι έχουν «νοοτροπία πολεμικής αναμέτρησης»… Ω, μον Ντιέ! Ο Στγατός και η Τζενταγμεγί είναι πολύ τγομαχτικοί και ο Αμπντουλχαλήμ φοβάται να μπει στο φτωχικό μας. Απαράδεκτον!
Η δε εφημερίδα δημοσιεύει και τα τρία σχετικά έγγραφα της Ανεξάρτητης (λέμε, τώρα) Αρχής του δεύτερου καλύτερου φίλου του Πακιστανού, Αφγανού κλπ (ο πρώτος είναι ο Γιώργος), όπου τρίβεις τα μάτια σου.
Έχει δε διακηρύξει ως θέση του ότι θα τους εγκαταστήσει σε παλαιά, αναξιοποίητα κτίρια του Δήμου Αθηναίων.
Προφανώς δεν υπάρχουν Έλληνες που να έχουν ανάγκη στέγης κι έτσι μας περισσεύουν σπίτια.
Φαίνεται ότι σε ένα χρόνο ο νεοφιλεύθερος «σοσιαλισμός» του ΓΑΠ έλυσε το στεγαστικό των Ελλήνων και τώρα ο ζααμπίτ Καμίνης θα λύσει και το στεγαστικό των μπαγκλαντέζων πωλητών χαρτομάντηλων. Οραματίζεται δε και προσωρινή άδεια παραμονής, πρόνοια και λοιπά καλούδια. Το ελληνικό κοινωνικό κράτος συρρικνώνεται για τους Έλληνες λόγω ελλείμματος αλλά λόγω καραπροοδευτικού πλεονάσματος απλώνει προς την Ασία και την Αφρική.
Άμα βγει ο Καμίνης, αδέρφια, θα το βάζουν ως κίνητρο στις διαφημίσεις τους (ναι, υπάρχουν τέτοιες!) οι δουλέμποροι στο Καράτσι, την Ισλαμαμπάντ και την Τόρα Μπόρα. «Αντέρφια πάμι Γιουνανιστάν, Αντίνα, Γκαμίνις καλό άντροπο, φουλ σέρβις». Κι άμα ακούσατε σήμερα ποιοι κάνανε δήλωση ότι τον υποστηρίζουν, ε, τότε θ’ αφήσετε τα ψηφοδέλτια και θα πάρετε τις πέτρες. Ένα σας λέω μόνο: …Κύρκος.
Λοιπόν «τοπικέ πληθυσμέ» μου, Έλληνα μου δουλοπάροικε της Ομόνοιας, του Αγίου Παντελεήμονα, της Αχαρνών, των Πατησίων, την Κυριακή δώσε στον ζααμπίτ Καμίνη βαθύ μαύρισμα, κάνε του ένα γερό εκλογικό σολάριουμ, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει νέα καριέρα στο Μπόλλυγουντ.
Την Κυριακή το βράδυ “agar hum late tum aata Aour khata hoon, zaabit Kaminisάμα αργήσουμε, φάτε, εφέντη Καμίνη.
Όλα εδώ πληρώνονται, από τους «τοπικούς πληθυσμούς». Πέρνα τώρα από το ταμείο…
Υ.Γ. Για τον Νικήτα ξέρω τι θα πείτε πολλοί από σας. Τα λέω πρώτος. Ας στείλουμε γι’ αγρανάπαυση τον Καμίνη στα πολυπολιτισμικά λειβάδια του κι ύστερα θα τα πούμε με τον Δήμαρχο. Έξω απ’ τα δόντια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";