Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

Kατάργηση της διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας στο εξωτερικό και εκ νέου αναθεώρηση των σχολικών βιβλίων Ιστορίας

Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου με την τουρκάλα ομόλογό της Νιμέτ Τσουμπουκτσού.

Σημαντική υποχώρηση της πολιτισμικής ισχύος της Ελλάδας αναμένεται με τη κατάπτυστη απόφαση της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας να μη διεξαχθούν οι φετινές εξετάσεις γλωσσομάθειας που προβλέπονταν από την με αρ. πρωτ. Φ.821/2443Π/144249/Ζ1/20-11-2009 προκήρυξη του ΥΠΔΒΜΘ, καθώς δεν θα πραγματοποιηθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για το σχολικό έτος 2010-2011. Το έγγραφο φέρει την υπογραφή της ειδικής συμβοούλου Θάλειας Δραγώνα.
Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στο εξωτερικό είναι κυρίως δάσκαλοι και φιλόλογοι που διδάσκουν κυρίως σε ελληνικά σχολεία, τα ελληνόπουλα στην Αμερική, την Γερμανία, την Αυστραλία και όπου γης υπάρχουν Έλληνες. Επίσης, διδάσκουν την ελληνική γλώσσα και σε πανεπιστημιακά τμήματα του εξωτερικού για ξένους που ενδιαφέρονται να την μάθουν. Για να καταργηθεί λοιπόν η ελληνική γλώσσα και να εισέλθει ως επίσημη η αγγλική, όπως είχε προτείνει η υπουργός προεκλογικά, πρέπει πρώτα να σταματήσει η διδασκαλία της στο εξωτερικό. Με την πρωτοφανή αυτή απόφαση, ολοκληρώνεται ο πόλεμος στην διδασκαλία της ελληνικής στο εξωτερικό, ο οποίος είχε αρχίσει από την στιγμή που επιβλήθηκαν μειώσεις στο επιμίσθιο των εκπαιδευτικών του εξωτερικού παράλληλα με αύξηση της φορολογίας. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Μαίου αποφασίστηκε η διακοπή πληρωμής των χρημάτων που η ελληνική Πολιτεία καταβάλλει (στο εξωτερικό) για τις πληρωμές των περίπου 2.000 Ελλήνων εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε ελληνικά στην πλειοψηφία της σχολεία! Η απόφαση αναμένεται να εφαρμοστεί από το Σεπτέμβριο αφήνοντας στους εκπαιδευτικούς και στα σχολεία που υπηρετούν δύο επιλογές: Είτε να επιστρέψουν στην Ελλάδα, είτε την πληρωμή των μισθών τους στο εξωτερικό να καταβάλλουν τα σχολεία τους.
Παράλληλα, η ελληνική πλευρά συναίνεσε στην απάλειψη "εχθρικών" αναφορών από τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας με την υπογραφή της Κοινής Διακήρυξης για τη συνεργασία της Ελλάδας και της Τουρκίας στον τομέα της εκπαίδευσης ενώ κωφεύει στις εκκλήσεις για αναθεώρηση του νέου Προγράμματος "Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη" του υπουργείου Παιδείας που ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου για την τουρκοποίηση της εκπαίδευσης στη Θράκη και τον υποβιβασμό της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα.

Σχετικό δημοσίευμα: Με καθοδήγηση και χρηματοδότηση του State Department η αλλαγή των βιβλίων Ιστορίας

http://strategy-geopolitics4.blogspot.com/2010/05/k_18.html

1 σχόλιο:

  1. Από πού πρέπει να ζητήσουμε τον λόγο που ο Ερντογάν δεν κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη; Οι δικοί μας καταθέτουν στο μαυσωλείο του Ατατούρκ. Δεν υπάρχει ίχνος ντροπής, βρε αδελφέ; Τόσο ραγιάδες κυβερνήτες έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";