Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

ΕΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ… ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ιστορία θα αποτυπώσει πιο καθαρά αν πρόκειται για κοντόφθαλμη πολιτική συλλογιστική που αδυνατεί να δει τι συμβαίνει πέρα από τη μύτη της, ή για αδίστακτη μεθοδολογία πολιτικής μαφίας, που καπηλεύεται σύμβολα και αξίες για την προώθηση των πλέον ανίερων και δόλιων επιδιώξεων σε βάρος ενός λαού. 

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Το σίγουρο πάντως είναι πως το αμφιλεγόμενο μόρφωμα που αυτοαποκαλείται «Ενωμένοι ενάντια στο ρατσισμό και τη φασιστική απειλή», επιχειρεί μια ακόμη απροκάλυπτη πρόκληση, σε βάρος των Ελλήνων πολιτών και των εργαζομένων, καπηλευόμενο το περιεχόμενο των Πρωτομαγιάτικων κινητοποιήσεων, για να εμβολίσει με το δηλητήριο του παρασιτικού ξενισμού την ουσία και το περιεχόμενο των αγώνων της εργατικής τάξης.

Η είδηση που προβάλλεται, είναι πως το ανωτέρω μόρφωμα μαζί με την «Ενωση μεταναστών εργατών», καλεί σε μαζική παρουσία τους μετανάστες κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων της Πρωτομαγιάς.

Το αίτημα που επίσης προβάλλεται, είναι η νομιμοποίηση όλων των μεταναστών χωρίς προϋποθέσεις, η απόδοση άσυλου και στέγης στους εισβολείς, και η ανάγκη «άλωσης» των συνδικάτων με τη μαζική συμμετοχή των μεταναστών στις γραμμές τους.

Η στήλη φυσικά δε διαφωνεί με την ανάγκη της κοινωνικοποιημένης παρουσίας των έντιμων μεταναστών εργαζομένων στην αδυσώπητη καθημερινότητα. 

Αλλά δε θα συνηγορήσει και στη δόλια απόπειρα εμβολισμού και άλωσης της συνείδησης της Ελληνικής κοινωνίας που επιχειρείται, με τρόπο ύπουλο, επικίνδυνο και αποπροσανατολιστικό.

Πολύ δε περισσότερο δε θα αποσιωπήσει όλα όσα σκόπιμα προσπερνούν οι γιαλατζή αντιρατσιστές και οι χειραγωγούμενοι δήθεν αντιφασίστες.

1. Το αυτονόητο δικαίωμα του συνόλου των εργαζομένων για αξιοπρεπέστατο μεροκάματο και ασφαλισμένη εργασία, με κανέναν τρόπο δεν αποτελεί κατ εξαίρεση δικαίωμα μόνο των απρόσκλητων και παράνομων εισβολέων, για να προωθείται με τρόπο ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ως εργαζόμενοι με εντιμότητα και συνέπεια, δικαιούνται ότι και ο Έλληνας εργαζόμενος με την προϋπόθεση ότι ανταποκρίνονται και στις ίδιες με αυτός υποχρεώσεις. Μήπως έχουμε άδικο???
Και αν δεν έχουμε τότε γιατί έχετε απαλείψει εντελώς τη λέξη «υποχρεώσεις» από το λεξιλόγιό σας???

2. Το «δικαίωμα» της νομιμοποίησης όλων και χωρίς προϋποθέσεις ωστόσο από πού προκύπτει πως είναι αυτονόητο ή – πολύ περισσότερο - δεδομένο???
Ποια γωνιά της γης σ αυτόν τον πλανήτη ή έστω ποια κοινωνία ζώων θα μπορούσε να αποδεχθεί χωρίς όρους και προϋποθέσεις τον οποιονδήποτε απρόσκλητο εισβολέα ισότιμα στις τάξεις της???

3. Το τιμητικό δικαίωμα του ασύλου σε αντιφασίστες αγωνιστές, στη βάση ποιάς λογικής αναγορεύεται σε «αυτονόητο δικαίωμα» όλων, δηλαδή και του βιαστή, του ναρκέμπορου, του φονιά και του μαφιόζου???

4. Το δικαίωμα στη στέγη που με θλίψη και απογοήτευση το στερούνται τα δεκάδες χιλιάδες θύματα των τραπεζικών πλειστηριασμών τα οποία είναι Έλληνες πολίτες, αδέλφια, παιδιά ή πατεράδες μας, από πού κι ως πού θεωρείται αυτονόητο «δικαίωμα» των εισβολέων εγκληματιών που κατακλύζουν ασύδοτα και ανεξέλεγκτα τις γειτονιές, την καθημερινότητα και τη ζωή μας???
Το τίμημα αυτού του ψευδεπίγραφου ανθρωπισμού ποιος κερατάς θα το πληρώσει???

5. Ποιο είναι το αντιφασιστικό παρελθόν σας επαγγελματίες τσαρλατάνοι του δήθεν αντιφασισμού??? Ποιες οι ασυμβίβαστες αντιφασιστικές αγωνιστικές σας παρακαταθήκες???
Η αντιφασιστική ταυτότητα την οποία θέλετε να επικαλείσθε τσαρλατάνοι, είναι στάση και δράση ζωής απέναντι στον πραγματικό φασισμό και δεν αποκτάται αυθαίρετα με το να βαφτίζεις «φασισμό» το αυτονόητο δικαίωμα ενός λαού να υπερασπίζεται την αξιοπρέπειά του.
Τραβάτε στα κατεχόμενα που ματώνουν ακόμα υπό καθεστώς φασιστικής κατοχής να υποστείλετε τουρκικές σημαίες και τότε θα βρούμε τη δύναμη να σας υποδεχτούμε ως ήρωες. Γιατί όσο η δήθεν αντιφασιστική σας μαγκιά εξαντλείται στην ενοχοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, τότε δεν είστε κομμάτι από τη σάρκα της, αλλά ύπουλος εχθρός και καλοπληρωμένος ή κατευθυνόμενος υπονομευτής της.

6. Ποια είναι η μάχη που δίνετε απέναντι στη κορυφαία φασιστική επίθεση των ισχυρών και των αγορών που ματώνει σήμερα την Ελληνική κοινωνία???

7. Ποια είναι η στάση σας απέναντι στον Πρωθυπουργό – Ντελιβερά των ανθελληνικών προαποφασισμένων???

8. Ποια είναι τέλος η στάση σας απέναντι στο φασισμό του κατευθυνόμενου και οργανωμένου δουλεμπορίου που καθιστά τη χώρα καθημερινά εναποθετήριο εισβολέων, μέχρι να κρίνει πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή να τους χρησιμοποιήσει σε βάρος της πατρίδας που σας γέννησε???
Η άθλια συμμετοχή σας στη νομιμοποίηση του ανθελληνικού εγκλήματος και στην υλοποίηση του πιο ύπουλου ανθελληνικού σχεδιασμού, δεν είναι δυνατόν να κρυφτεί πίσω από μεγαλόστομες δήθεν ανθρωπιστικές κορώνες.

Τα αιτήματα έχουν τίμημα. Και αυτό το τίμημα οι Έλληνες πολίτες το πληρώνουν καθημερινά με το χυμένο αίμα τους ακόμα και μέσα στο ίδιο τους το σπίτι. Κι αυτό το αίμα δεν αλλοτριώνεται για να το μετατρέψει κανείς στη χαμένη του «αντιφασιστική» παρακαταθήκη.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

1 σχόλιο:

  1. Έχουμε πόλεμο στον οποίο η κυρίαρχη πλευρά, που κήρυξε τον πόλεμο, αριθμεί λίγα άτομα και επιδιώκει να μην έχει "όπλα" ο αντίπαλος.
    Η απάντηση είναι η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ και η ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟΥ.
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";