Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ο Κιντής θέλει… «πολυπολιτισμικό» Πανιώνιο


310310-kintisΕίναι πλέον κατανοητό, γιατί οι οπαδοί της ΑΕΚ (αλλά και του Πανιωνίου πλέον) δεν θέλουν ούτε να ακούν το όνομά του. Ο Γιώργος Κιντής, αφού απέτυχε οικτρά στην ΑΕΚ (η οποία γλίτωσε!) μίλησε για τον... Πανιώνιο, όπου κατέληξε και μίλησε σε ελληνική προσφυγική ομάδα από την καθ' ημάς Ανατολή, για... μετανάστες! Αριστεριστής ή ΠΑΣΟΚτζής; Αφού περιέγραψε με καμάρι μάλιστα, το μοντέλο... αποτυχίας του στην ΑΕΚ (αφού πέτυχε, γιατί έφυγε;), άρχισε να πουλά πολιτική ορθότητα, παραμερίζοντας την σπουδαία ιστορία του συλλόγου στον οποίο πήγε:
«Δεύτερος στόχος θα είναι να έρθει κι άλλος κόσμος στο γήπεδο. Αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο και θα πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ για να το πετύχουμε. Πάντως θεωρώ ότι ο Πανιώνιος θα πρέπει να εκμεταλλευτεί μία τεράστια δεξαμενή που υπάρχει για να αντλήσει οπαδούς και δεν είναι άλλη από τους περίπου 1.200.000 μετανάστες που έχουμε στην χώρα μας. Αν μπορέσουμε να κάνουμε Πανιώνιους μερικούς από αυτούς, τότε θα έχουμε καταφέρει κάτι σημαντικό. Και πρέπει να τονίσουμε ότι μεγάλη ομάδα χωρίς κόσμο δεν νοείται».
Να τη χαίρονται στον Πανιώνιο τον Κιντή. Μια σύντομη απάντηση στα όσα λέει: μεγάλη ομάδα χωρίς ιστορία δεν νοείται. Ο Πανιώνιος είναι ομάδα που ιδρύθηκε το 1895 (ως «Γυμνάσιο» αρχικά) στη Μικρά Ασία από Έλληνες της Ιωνίας και συνέχισε την παρουσία του στον ελλαδικό χώρο από πρόσφυγες. Έλληνες πρόσφυγες και όχι... αλλόφυλους και αλλόδοξους μετανάστες. Εκπροσωπεί μια μεγάλη συνοικία της Αττικής, με πολύ συγκεκριμένες ιστορικές αναφορές και έχει κόσμο. Η ιστορία του Πανιωνίου, που κατέκτησε τίτλους και ανέδειξε σπουδαίους παίκτες, ενώ πολλοί ήταν και οι αστέρες που φόρεσαν τη φανέλα του (Εμβολιάδης, Δέδες, Ιντζόγλου, Μαύρος, Αναστόπουλος, Σαραβάκος, Μαραγκός, μεταξύ άλλων), είναι σπουδαία και δεν μπορεί να μπει στη μέγγενη της πολιτικής ορθότητας.

1 σχόλιο:

  1. Οτι να'ναι λες. Προφανως δεν ξερεις πως οι προσφυγες απο Μ.Ασια δεν καλοριστηκαν στην Ελλαδα, και πως αντιπετωπιστηκαν κι αυτοι με ρατσισμο, ως ξενοι εισβολεις. Ιδιαιτερα δε τετοιας αντιμετωπισης ετυχαν αυτοι που δε μιλουσαν Ελληνικα (παμπολλοι ηταν αυτοι, αφου η Οθωμανοι χωριζαν τους υπηκοους τους με βαση το θρησκευμα και οχι τη γλωσσα), με κυρια ομαδα τους Καραμανληδες απο την περιοχη μεταξυ Αγκυρας και Σμυρνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";