Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

Ο Mητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος απαντά στο Αλτερ και στους επικριτές του

ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΑΓΑΘΟΥΣ" ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ

....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

______Στο βραδυνό κεντρικό δελτίο ειδήσεων χθές Σάββατο 6/2 και σήμερα Κυριακή 7/2 οι υπεύθυνοι του τηλεοπτικού Σταθμού ALTER έκαναν την εξαιρετική τιμή να ασχοληθούν με την αναξιότητά μας, παρουσιάζοντας, επικριτικά βέβαια, τίς θέσεις μας ως πρός το ζήτημα της απονομής της ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς μετανάστες. Μας πολεμούν χωρίς επιχειρήματα. Πολεμούν εμέ και όχι τις ιδέες μου!

_____Σήμερα τό βράδυ μάλιστα με τρέιλερ, που εμφανιζόταν συνεχώς στην οθόνη, προανήγγειλαν, ότι ο Μακαριώτατος καί αγαπητός εν Χριστώ Αδελφός μου, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, "απαντά στις δηλώσεις του Μητροπολίτη Καλαβρύτων". Τελικά ο Μακαριώτατος μέ χαμόγελο είπε: "αυτά θα τα κρίνει η ιστορία!" Τίποτε παραπάνω!

______Και πράγματι, τα αποτελέσματα των αποφάσεων, που λαμβάνονται σήμερα για την παραχώρηση της Ιθαγένειας σε μή Έλληνες το γένος μετανάστες, θα φανούν έπειτα από τριάντα και βάλε χρόνια, όταν εμείς ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ στή ζωή! Συμφωνούμε λοιπόν απόλυτα με τον Μακαριώτατο κ. Ιερώνυμο ως πρός το σημείο αυτό. Και συγχρόνως δηλώνουμε προς πάσα κατελυθυνση. 'Αλλο πράγμα είναι η αγάπη καί άλλο η παραχώρηση της Ιθαγένειας. 'Οπως έλεγα και το πρωϊνό κήρυγμά μου: Κάποιος χριστιανός πρό ημερών μου έλεγε: "Σεβασμιώτατε, τι θα πεί αγάπη; Τα δίνω όλα; Όχι δά, διότι υπάρχουν και πράγματα που δεν χαρίζονται! Μπορώ και οφείλω να δώσω τροφή, στέγη, ένδυμα, το σπίτι μου, το μάτι μου, το νεφρό μου και πολλά άλλα ακόμη στόν ξένο, τον οποιοδήποτε ξένο, πιστό ή άπιστο, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΣΑΡΚΙΚΑ! Υπάρχουν λοιπόν και πράγματα, που δέν χαρίζονται!" Και εγώ συμφωνώ! ΌΝτως υπάρχουν πράγματα που δεν προσφέρονται. Η άρνησή τους δεν αναιρεί την αγάπη, υπέρ της οποίας κόπτονται κάποιοι "αγαπολυγούρηδες" (κατά το ευρωλυγούρηδες) Ένα από αυτά είναι και η "ελληνικότης" μέ όσα συνεπάγεται ο όρος αυτός. Ο Λαός μας με τη σοφία του, που την εκφράζει η λαϊκή μούσα, λέγει:

"Δυό πράγματα δεν δανείζονται. Η γυναίκα και το αυτοκίνητο!"

______Θέλω λοιπόν ν΄αγιάσω και δεν με αφήνουν! Ποιοί; Μα οι δημοσιογράφοι και οι έχοντες τα παντοδύναμα συγκροτήματα των ΜΜΕ, δια των οποίων "ποδηγετούν" δηλ. αποκοιμίζουν τον Ελληνικό Λαό.

______Γι αυτό κι εμείς οι Ιεράρχες, σεβόμενοι την αποστολή μας, δικαιούμεθα να έχουμε και νά εκφράζουμε τη γνώμη μας προς κάθε κατεύθυνση. Ασφαλώς η Κυβέρνηση ψηφίζει τους Νόμους! Ασφαλώς η Κυβέρνηση διοικεί τό Κράτος! Όταν όμως η Κυβέρνηση εισάγει τήν " διαβούλευση", δηλ.το δημόσιο διάλογο σε διάφορα σπουδαία ζητήματα, τότε ασφαλως και η Ιερά Σύνοδος έχει δικαίωμα να εκφράσει την γνώμη της, αλλά και ο κάθε πολίτης. Άρα και ένας Ιεράρχης μπορεί να έχει γνώμη και να την εκφράζει με κάθε νόμιμο τρόπο και με ευπρέπεια! Αλλοιώς έχουμε μια ιδιότυπη δικτατορία, στην οποία δικαιούνται να ομιλούν μόνον οι τηλεπαρουσιαστές καί όσοι καλούνται στα παράθυρα των τηλεοράσεων, επιλεγόμενοι μονομερώς από τούς αρμοδίους.

_____Γιατί άραγε μπορούν να έκφράζουν τη γνώμη τους επί παντός θέματος και μάλιστα να αποφαίνωνται "ex cathedra", όπως δηλ. ο Πάπας της Ρώμης, νά κρίνουν, να δικάζουν και να καταδικάζουν τον καθένα οι κ. κ. Λυριτζής, Οικονόμου, Παπαδάκης, Καμπουράκης, Χατζηνικολάου, Αυτιάς και οι λοιποί παράγοντες της τηλεοράσεως και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εκφάζει τη γνώμη του ένας Μητροπολίτης, ο οποίος εξ ορισμού έχει χρέος να διδάσκει στο Λαό την αλήθεια;

_____Απόψε ο ALTER παρουσίασε ένα εκτενές αφιέρωμα στον μακαρίτη Νίκο Κακαουνάκη, του οποίου γνώρισμα ήταν οι ριζοσπαστικές δημόσιες κριτικές και επικριτικές παρεμβάσεις σέ όλα τα ζητήματα της δημόσιας ζωής καί επαινέθηκε για το ρόλο του. " Μας λείπει ο Νίκος" είπαν μερικοί και εγώ το προσυπογράφω. Αλλά γιατί ο μακαρίτης Κακαουνάκης είχε το δικαίωμα να λέγει, να βρίζει, να καταδικάζει και ένας Μητροπολίτης δεν έχει το δικαίωμα να διατυπώνει την άποψή του, μάλιστα δε ευπρεπώς; Το Σύνταγμα μας αναγνωρίζει το δικαίωμα να εκφράζουμε ελευθέρως τη γνώμη μας. ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ!

______Ας μας λένε λοιπόν "σκληροπυρηνικούς" ή "σκληρούς της Ιεραρχίας, "τρελλούς" ή ό,τι άλλο! Ας επιλέγουν μερικά από τά λόγια μας (λογοκρισία!!!!) για να μας εκθέτουν! Ας μας υβρίζουν! Εμείς έχουμε το δικαίωμα να λέμε τη γνώμη μας και θα το κάνουμε, όσο μπορούμε! 'Αλλωστε τριάντα τόσα χρόνια η φωνή μας ακούγεται. Τώρα, που είμαστε στην ωριμότητα, θα σταματήσουμε;

______Έπειτα από τις παραπάνω διευκρινήσεις σήμερα επανερχόμεθα στο ζήτημα της Ιθαγένειας για να παρουσιάσουμε στους αναγνώστες μας ένα φρικτό κείμενο. Κάποιος είχε το θάρρος να τραβήξει την κουρτίνα και να μας δείξει τι ακριβώς γίνεται με τη διακίνηση των αλλοδαπών, οι οποίοι σαν μετανάστες εισβάλλουν στην Χώρα μας. Διαβάστε και φρίξτε! Ή μάλλον διαβάστε καί κλάψτε μαζί μου!

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";