Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Προπαγάνδα από την Αφροδίτη Αλ Σαλέχ στην Athens Voice

Η Αφροδίτη Αλ Σαλέχ έχει ένα άρθρο στην Athens Voice στο οποίο περιγράφει την ιστορία του Ριχάρδου ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα και πήρε την ελληνική ιθαγένεια στα 25 του, αφού την ζήτησε στα 20 του. Ο δε συγκεκριμένος υπηρέτησε κατόπιν στις Ειδικές Δυνάμεις. Ο πατέρας του μάλιστα ήταν (μάλλον) στην Ελλάδα νόμιμα όταν γεννήθηκε, αφού ήταν υπάλληλος ναυτιλιακής εταιρείας που μεταφέρθηκε από το Λίβανο στην Ελλάδα.

Το ενδιαφέρον σημείο είναι η κατακλείδα του άρθρου:
Με τη νέα χρονιά η κυβέρνηση φέρνει νομοσχέδιο βάσει του οποίου τα παιδιά των μεταναστών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα ή ήρθαν σε μικρή ηλικία και φοίτησαν σε ελληνικό σχολείο για 3 ή 6 χρόνια θα μπορούν να λαμβάνουν την ελληνική ιθαγένεια.Η διαδικτυακή δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου που ολοκληρώθηκε την 7η Ιανουαρίου δημιούργησε την εντύπωση ότι οι Έλληνες αντιδρούν «καθέτως και οριζοντίως», για να χρησιμοποιήσω την έκφραση βουλευτή του ΛΑΟΣ. Τα σχόλια όμως στην ηλεκτρονική αυτή διαβούλευση σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτικά της ελληνικής κοινωνίας. Όχι μόνο γιατί οι χρήστες του διαδικτύου δεν ξεπερνούν το 15% του πληθυσμού, αλλά και γιατί η ομοιομορφία των ενθέρμως αρνητικών μηνυμάτων πρόδιδε την προέλευση και το στόχο τους. Ήταν καταφανώς υποκινούμενα από συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα και λοιπούς σχηματισμούς που αναζητούν ταυτότητα, χώρο, αλλά και «πελατεία» (θορυβημένοι από την έλευση Σαμαρά).Στην πραγματικότητα, θα δυσκολευτούμε να βρούμε έναν Έλληνα που με το χέρι στην καρδιά θα δεχόταν να περνάνε τα παιδιά αυτά τόσες ματαιώσεις όσες και ο Ριχάρδος μόνο και μόνο επειδή το χρώμα τους ή και το ονοματεπώνυμό τους δεν προσομοιάζουν στα δικά μας.alsalech@gmail.com
Δυστυχώς όμως για την κ. Αλ-Σαλέχ, η ιστορία που περιγράφει δεν αποδεικνύει καθόλου πως όσοι φοίτησαν 3 ή 6 χρόνια σε ελληνικό σχολείο πρέπει να παίρνει την ελληνική ιθαγένεια.

Γιατί ο Ριχάρδος γεννήθηκε στην Ελλάδα από νόμιμο μετανάστη, έλαβε την 9ετή υποχρεωτική εκπαίδευση και πολιτογραφήθηκε κανονικά μέσα σε 5 χρόνια από τότε που το επεδίωξε. Μάλιστα το αίτημά του δεν ικανοποιήθηκε νωρίτερα για έναν καθαρά γραφειοκρατικό λόγο, ότι έπαιρνε την άδεια παραμονής του ληγμένη και έτσι δεν μπορούσε να κάνει αίτηση πολιτογράφησης. Η δε μετέπειτα θητεία του στις Ειδικές Δυνάμεις αποδεικνύει πως ένιωθε Έλληνας, σίγουρα περισσότερο από μερικούς Έλληνες που ούτε στις Ειδικές δυνάμεις επιδιώκουν να υπηρετήσουν αλλά και την ίδια την στράτευση αποφεύγουν.

Ποιο συμπέρασμα θα μπορούσε να βγάλει ένας λογικός άνθρωπος από μια τέτοια ιστορία;

Πως το ισχύον σύστημα δουλεύει, αλλά χρειάζεται βελτιώσεις για να αποφεύγεται η γραφειοκρατία.
  • Δεν φταίει ο ισχύων Κώδικας Ελληνικής Ιθαγένειας επειδή δεν μπορούσε να γίνει αθλητής του στίβου. Φταίει πιθανώς η νομοθεσία για τον αθλητισμό που αποκλείει από τις ομάδες τους αλλοδαπούς κατοίκους της Ελλάδας.
  • Δεν φταίει ο ισχύων Κώδικας Ελληνικής Ιθαγένειας που το Ελληνικό κράτος δεν του έβγαζε άδεια για μηχανάκι. Φταίει πιθανώς η νομοθεσία για τις Μεταφορές και οι γραφειοκράτες του Ελληνικού Δημοσίου.
  • Τέλος, δεν φταίει ο ισχύων Κώδικας Ελληνικής Ιθαγένειας για το γεγονός πως ο Ριχάρδος έπαιρνε την άδεια παραμονής του ληγμένη. Φταίει πιθανώς η νομοθεσία για τους μετανάστες ή οι γραφειοκράτες του Ελληνικού Δημοσίου.
Αν η κ. Αλ-Σαλέχ θέλει να μας πει πόσο καλό είναι να παίρνει την ελληνική ιθαγένεια κάποιος που πήγε τις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, ας βρει κάποιον που ΔΕΝ γεννήθηκε στην Ελλάδα, και που πήγε ΜΟΝΟ τις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σε ελληνικό σχολείο στην Ελλάδα. Γιατί με αυτές τις χαλαρές προϋποθέσεις δίνει την ελληνική ιθαγένεια το νομοσχέδιο της κυβέρνησης που υπηρετεί.

http://d-politiki.blogspot.com/2010/02/athens-voice.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια εκτός θέματος καθώς και μηνύματα σε "greeklish" δεν θα δημοσιεύονται.

Ποιά είναι η άποψη των χρηστών του διαδικτύου για την "πολυπολιτισμική κοινωνία" στην οποία μεταβαίνουμε, κατά την κρίση του νομοσχεδίου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης; http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=1012 Συγκεκριμένα, στην εισηγητική έκθεση αναγράφεται: Στην χώρα μας, οι συμπεριφορές που αποβλέπουν σε φυλετικές διακρίσεις έχουν ποινικοποιηθεί, ως ένα βαθμό, όπως προαναφέρθηκε από τον ν. 927/1979. Δεδομένου, όμως, ότι ο παραπάνω νόμος έχει εφαρμοστεί ελάχιστα και ήδη κρίνεται ανεπαρκής, ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, η ισότιμη προστασία όλων των ατόμων, ανεξάρτητα από τα ιδιαίτερα φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους ή τον γενετήσιο-σεξουαλικό προσανατολισμό τους, προβάλλει ως πρωταρχική υποχρέωση του κράτους. Τι θα λέγατε, να ακουγόταν και η φωνή του "κυρίαρχου λαού", ως προς τη μετάβασή μας σε "μια πολυπολιτισμική κοινωνία";